دانلودرمان غم های زندگی نوشته زهره خسروانی

 

خلاصه:

در این داستان ضمن بیان مسایل عاطفی و اجتماعی که بعد نیکوی زندگی را می سازد به دنیای بشریت مژده داده می شود که هنوز انسانیت ُعاطفه شفقت و صداقت از بین نرفته و وجود مهربانی و ایثار ضامن بقای زندگی است و ذات و ماهیت انسانها را می سازد

ارایه عشق پاک از سوی شخصیت اصلی این داستان پرستو و ماجراهایی که برای او اتفاق می افتد صور دل انگیز آمال و یک زندگی ایده آل را به منصه ظهور می کشاند . غم و گریه و شکست شاخصه اصلی تم داستان است اما هدفی که در اثنای داستان نیت قلبی نویسنده را بر ملا می کند پیام امید عشق و دوستی احساس تعهدو مسئولیت تقوا و فضیلت است و بس. 

بخشی از رمان :

در فضای آرام و دل انگیز بهاری قطرات درشت باران از سینه آسمان ریزان بود. خورشید با همه تلالو و درخشندگیش گهگاه از زیر تکه های سیاه ابر سرک می کشید تا نور و روشنی اش را بر زمینیان ارزانی دارد و نوایی تازه از هستی و امید را در گوش زمان متراکم سازد. 

در خیابان رفت و آمد مردم و تردد ماشینها لحظه به لحظه رو به افزایش بود. کرکره مغازه ها یکی پس از دیگری از روی ویترینهای شیشه ای بالا می رفت و هرکسی خود را برای فعالیت و کوشش روزانه آماده می نمود.

 

ژانر عاشقانه

 

تعدادصفحات:387


مهدرمان زندگی ,داستان ,سازد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Fitnessofficial ایران پاتر | هری پاتر و دنیای جادویی هاگوارتز مرجع تخصصی حوزه سلامت Jamaridvmm9 Tapak اللهم صل علی محمد و آل محمد تخفیف دونی اطلاعات مهاجرتی سیستم های تهویه مطبوع/مهتاب گستر فلزیاب کردستان 09102191330