دانلودرمان عشق آمدنی بودنوشته فاطمه زاهدی

 

خلاصه:

داستان درباره ی دختر و پسری است که عاشق هم میشوند و قرار ازدواج با هم رو میذارند اما این وسط پدر دختر با این کار بسیار مخالف است.دختر به همراه برادرش به مقابله با پدر می پردازد و پدر هم خانه رو ترک میکنه و با همسر صیغه ایش زندگی میکنه .در این گیر و دار تمام اموال خودش رو میه و به همراه همسرش به انگلیس میره ولی….

بخشی ازرمان:

صداي ملايم و نامحسوس برخورد قطره هاي باران كه با سرانگشت لطيف خود شيشۀ پنجره اتاق سارا را نوازش مي داد . باعث شد او به آرامي چشم بگشايد .سارا لحظاتي چند گيج و منگ بود ؛ اصلاً نمي دانست كجاست و در چه زمان از روز و شب به سر مي برد .

ديري نپاييد كه چشمان سارا به عقربه هاي ساعت روميزي افتاد . چشمان او فرمان را به مغزش برد و بي درنگ ساعت هفت صبح است . هفت صبح هيجدهمين روز از پاييز . اين بار چشمش به پنجره افتاد . از لاي پردۀ نيمه بسته آسمان ابري را ديد و سپس قطره هاي باران را ؛ نخستين باران پاييزي آن سال . موجي از شادي سراپايش را فرا گرفت . او كه عاشق بي قرار فصل پاييز بود و آن را زيباترين فصل سال ، حتي زيباتر از بهار ، مي پنداشت . 

 

ژانرعاشقانه

 

تعدادصفحات:387


مهدرمان سارا ,باران ,دختر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و فروش آسانسور بَرزْدِه، پخش قطعات در سراسرکشور اسلام تکس | پاسخ به شبهات مبلمان اداری یکتا وبلاگ اصلی دلانگیزچت تخفیف ویژه فقط برای امروز ماورا صنعت